Pages

Monday, June 17, 2013

Bwana Yesu-Swahili-Française-Praise and Worship-Nyimbo sifa kuabudu kikristo Afrika

Frère et sœur Marco Bridgitte du Congo chantent avec moi.

Marco ndugu na Dada Bridgitte kutoka Kongo nikuimba na mimi

Brother Marco and Sister Bridgitte from Congo are singing with me.
LYRICS
Bwana Yesu, nakupenda Yesu Bwana Yesu,
Mwana-kondoo wa Mungu
Yesu ni mwana-kondoo wa Mungu
Yesu ni Bwana, Bwana Yesu
Yesu ni Bwana, mwana-kondoo wa Mungu

Adorons Jésus, Adorons Jésus, Adorons Jésus
il est le Seigneur
Je t'aime Jésus, Je t'aime Jésus, Je t'aime Jésus
Jésus est mon Seigneur

ENGLISH TRANSLATION
Swahili:

Lord Jesus, I love you Jesus
You are the Lamb of God

Jesus is the lamb of God

French:
We Worship, Jesus, We Worship Jesus, We Worship, Jesus
Jesus Is the Lord!

I Love You, Jesus, I Love You, Jesus, I Love You, Jesus
Jesus Is My Lord!


Music is ©2000-2012 Shiloh Worship Music COPY FREELY;This Music is copyrighted to prevent misuse, however,permission is granted soley for non-commercial copying. www.ShilohWorshipMusic.com

No comments: